Leta i den här bloggen

lördag 16 november 2013

mörkret i november

Ja denna årstiden är verkligen inget för mej. Mörker mörker !
Det har varit si och så med både mat och träning nu . Vill bara sova.
Min lust till allt försvinner .
MEN....grubblandet i mitt lilla huvud säger mej ändå att jag måste försöka kämpa på.
Jag kommer ju inte vara gladare precis till våren om alla kilon sitter kvar. Så denna veckan har jag tvingat mej ut och tvingat mej till gymet på bodupump kl 1930 fast jag helst ville sova. Och jag blev ju piggare och gladare efteråt....som jag vet ...egentligen...
Det är tungt men jag bara måste klara detta.
Och våren kommer ju komma igen som varje år även om det känns ohyggligt långt borta.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Vet hur det känns.. Jag avskyr denna mörka årstid jag är dödstrött. Har heller ingen ork. Jag har slutat att motionera så mycket ett tag pga av att jag kan inte sova ut då jag är ledig. Sover bättre om jag tar det lugnt. Bättre och motionera på den veckan man har jobbarhelg. Jag tänker inte ha dåligt samvete. Sista tiden har jag varit så stressad så jag tom har haft hjärtklappningar.. Ta det lugnt vännen du hinner rasa kilon Kram

Unknown sa...

Hjärtklappning låter ju INTE bra , ta det lugnt du med! Sant det du säger att man hinner ju få bort kilorna .Idag skiner solen här o jag fick med sonen på tipspromenad runt sjön. Boosta solenergi :)
Ha en härlig söndag jessica kram!!

Jessica sa...

Jajjemen ska ta det lugt bara stress tror jag =) Så härligt var ett tag sedan jag var på promenad nu jag springer på gymmet ist jag fryser ha ha .. Fortsatt trevlig kväll på dig =) Kramis