Leta i den här bloggen

tisdag 24 september 2013

Tisdag

Ledig dag idag. Det blev visst en sån där sällsynt duktig dag idag .Började med att gå en promenad med mannen o vovven. Sen handlade vi på ÖB ,matlådor och annat behövligt , sen, kors i taket gjorde vi matlådor . Familjen spontan har börjat att planera minsann. Mannen gjorde köttfärsgryta till sig och jag fick ihop en kycklinggryta med bulgur . Nu är köket helt upp och ner så jag flyr ut med hunden och hoppas på att en god liten fe har trollat bort all disk när jag kommer tillbaks.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Så duktiga ni är =) Själv har jag köpt mig en burk med Findus köttfärssås som jag får leva på några dagar haha..

Unknown sa...

Jessica : Haha , men du är ju sjukskriven så då får man ju göra det enkelt ;), kram på dej

Jessica sa...

Ha ha så väldans sant jag kommer nog stt dööö! Har ju aldrig varit det tidigare! Därav latheten med maten nu :) kramis